Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (24)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Малашкін В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Березовий М. І. 
Оцінка пропускноЇ спроможності промислової сортувальної станції з використанням її ергатичної моделі [Електронний ресурс] / М. І. Березовий, В. В. Малашкін, Р. Г. Коробйова // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2012. - Вип. 4. - С. 9-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2012_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 801.148 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Малашкін В. В. 
Дослідження ефективності методу регенеративного аналізу при ергатичному моделюванні роботи залізничних станцій [Електронний ресурс] / В. В. Малашкін, Р. В. Вернигора, М. І. Березовий // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2013. - Вип. 5. - С. 41-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2013_5_9
Розглянуто основні принципи методу регенеративного аналізу та наведено результати дослідження його ефективності у разі ергатичного моделювання залізничних станцій. Використання регенеративного аналізу в ергатичних моделях станцій надає змогу суттєво скоротити тривалість процесу моделювання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 315.231 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Березовий М. І. 
Комплексний аналіз переробної спроможності збагачувальної фабрики [Електронний ресурс] / М. І. Березовий, В. В. Малашкін, Н. В. Руденко // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2013. - Вип. 6. - С. 10-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2013_6_3
Розглянуто особливості технологічного процесу функціонування центральної збагачувальної фабрики. Встановлено основні причини зниження її переробної спроможності та запропоновано шляхи розв'язання даної проблеми.
Попередній перегляд:   Завантажити - 433.963 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Малашкін В. В. 
Підвищення ефективності функціонування залізничних станцій на основі реалізації раціональної черговості заходів по удосконаленню їх техніко-технологічних параметрів [Електронний ресурс] / В. В. Малашкін // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2014. - Вип. 8. - С. 100-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2014_8_16
Одними з основних напрямків підвищення ефективності роботи залізничних станцій є удосконалення їх конструктивних параметрів і технології роботи. При цьому особливу актуальність здобуває проблема ефективного техніко-економічного керування станціями, основне завдання якого - приймати економічно обгрунтовані рішення як при оперативному керуванні, так і під час планування організаційно-технічних заходів, спрямованих на підвищення ефективності роботи станцій. Ефективним засобом аналізу і оцінки показників функціонування станцій за різних експлуатаційних умов є імітаційне моделювання станційних процесів на ЕОМ. Для цього доцільно використовувати ергатичну функціональну модель, в яких людина бере безпосередню участь у моделюванні, виконуючи функції диспетчера станції. Така модель найбільш точно враховує фактори пов'язані з поведінкою людини і дозволяє у процесі моделювання імітувати процеси прийняття управлінських рішень. За допомогою ергатичної функціональної моделі можна отримати кількісні та якісні показники роботи станції за різних експлуатаційних умов, які є основою для визначення найкращого варіанту її технічного оснащення і технології роботи за мінімальними приведеними витратами. Реалізація визначеного ефективного організаційно-технічного заходу, як правило, розбивається на декілька етапів, оскільки даний процес потребує значних інвестиційних вкладень. Черговість виконання організаційно-технічних заходів впливає на ефективність функціонування залізничної станції на різних етапах і на загальний економічний ефект. Розглянуто методику визначення раціональної черговості заходів по удосконаленню техніко-технологічних параметрів вантажної станції з метою підвищення ефективності її функціонування та одержання максимального економічного ефекту. Для одержання показників роботи станції за допомогою ергатичної моделі виконана її ідентифікація та перевірка адекватності. Задача вибору раціональної черговості реалізації організаційно-технічних заходів вирішена методами динамічного програмування. Одержане раціональне рішення дозволяє скоротити приведені витрати, пов'язані з реконструкцією і функціонуванням станції на 31 %. Подібне рішення може бути одержане для технічних станцій любої складності, а розроблена методика та ергатична функціональна модель можуть бути покладені в основу сучасної системи підтримки прийняття рішень для керівництва залізниці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.32 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Малашкін В. В. 
Інтелектуальна система кількісної оцінки конструкції колійного розвитку залізничних станцій [Електронний ресурс] / В. В. Малашкін // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Механіко-технологічні системи та комплекси. - 2015. - № 11. - С. 128-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpimtck_2015_11_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.468 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Козаченко Д. М. 
Розробка структури типового паспорту під’їзних залізничних колій [Електронний ресурс] / Д. М. Козаченко, М. І. Березовий, В. В. Малашкін, М. А. Арбузов, І. Я. Сковрон // Збірник наукових праць Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. Транспортні системи та технології перевезень. - 2017. - Вип. 14. - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdnu_tstp_2017_14_8
Виконано опис різноманітності промислових підприємств, що мають на своєму балансі залізничні колії, з'єднані з магістральними залізницями України. Розглянуто специфіку їх роботи у залежності від характеру та обсягів вантажної роботи, довжини залізничних колій, наявності власних локомотивів, технологічних перевезень, тощо. Розглянуто нормативно-правову базу, що регламентує роботу промислового залізничного транспорту та його взаємодію із ПАТ "Українська залізниця". Виконано короткий аналіз документів, що регламентують технічний стан залізничної інфраструктури під'їзних колій та їх фактичний стан. Формалізовано необхідність розробки типового Технічного паспорту (ТП) під'їзних колій промислового підприємства та його основні положення і зміст. Відзначено необхідність внесення змін до документів, що регламентують зміст планів колійного розвитку з метою більш зручної візуалізації та відображення необхідних елементів. Відзначено наявність трудомістких процесів при розробці креслень ТП. Описано програмне забезпечення, розроблене науковцями кафедри станцій та вузлів ДНУЗТ, що дозволяє прискорити розробку та масштабне проектування поздовжніх профілів залізничних колій. Даний програмний продукт на базі введених даних про план та профіль залізничної колії за матеріалами геодезичної зйомки та камеральної обробки їх результатів, автоматизує розрахунки, побудову та оформлення поздовжніх профілів у середовищі AutoCAD та дозволяє суттєво скоротити загальну тривалість усього комплексу проектних робіт та гарантувати високий рівень їх якості. Виконано аналіз основних проблем, пов'язаних з розробкою та модифікацією документації ТП, серед яких виділено тривалий час даного процесу та велика ймовірність наявності редакційних та технічних помилок. З метою прискорення процесу розробки та редагування документації ТП розроблено спеціалізоване програмне забезпечення у вигляді автоматизованого робочого місця, яке дозволяє не тільки формувати пояснювальну записку ТП у відповідності з встановленими нормами, а також вносити до неї зміни і вести журнал змін.
Попередній перегляд:   Завантажити - 674.611 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Малашкін В. В. 
Система автоматизованого синтезу колійного розвитку залізничних станцій [Електронний ресурс] / В. В. Малашкін // Вісник Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут". Серія : Нові рішення в сучасних технологіях. - 2015. - № 14. - С. 106-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpinrct_2015_14_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 450.701 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Демченко Є. Б. 
Дослідження параметрів залізничних станцій з використанням мереж петрі [Електронний ресурс] / Є. Б. Демченко, В. В. Малашкін, І. Я. Сковрон // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2020. - № 3. - С. 25-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2020_3_5
Мета роботи - визначення раціональних параметрів залізничної станції на основі імітаційного моделювання процесу її функціонування, що представлений мережею Петрі в середовищі QPNet на основі запропонованої методики техніко-економічного порівняння варіантів. Представлено методику формалізації процесу функціонування сортувального комплексу за допомогою мережі Петрі в середовищі QPNet. Особливу увагу приділено формалізації роботи гіркового локомотива. Розроблено методику техніко-економічного порівняння варіантів оснащення сортувального комплексу, в основі якої лежить використання модифікованих зведених витрат. Виконано огляд наявних систем імітаційного моделювання, які бувають спеціалізованими та універсальними. Спеціалізовані мають більші можливості для відображення, дозволяють швидше й точніше створювати моделі для конкретних об'єктів, а також отримувати за їх допомогою кращий набір результатів. Разом із тим більше визнання отримали саме універсальні системи попри вимогу певного їх доопрацювання й адаптації під конкретний процес, оскільки спеціалізовані імітаційні системи є платними або не досить відомими, що не дозволяє широкому колу дослідників використовувати їх для вирішення поставлених завдань. Наведено результати роботи сортувального комплексу за різного оснащення, які встановлені під час моделювання його роботи в середовищі QPNet. Отримані значення техніко-технологічних параметрів сортувального комплексу стали основою для визначення раціональних заходів, спрямованих на підвищення ефективності функціонування сортувальної станції в різних експлуатаційних умовах її роботи. Удосконалено імітаційну модель сортувального комплексу, процес функціонування якого представлений часовою мережею Петрі, що, на відміну від інших моделей, дозволяє враховувати додатковий час зайнятості гіркового локомотива іншими операціями, не пов'язаними з розформуванням составів на сортувальній гірці безпосередньо. Представлена в роботі вдосконалена імітаційна модель сортувального комплексунадає можливість більш точно враховувати вплив технічного оснащення залізничної станції на показники її функціонування.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.263 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського